PERETELE... GALERIA MEA

PERETELE... GALERIA MEA

DACA SUNTETI PENTRU PRIMA DATA PE BLOG

recomand a se citi de la coda (adica prima postare) la cap (adica ultima postare), asa are sens temporal

marți, 8 aprilie 2008

INGER DIN STRADA... sau una din ultimile idei/proiecte avute in Timisoara

desi gata dinainte de inceperea expozitiei... acum am avut timp sa il expun, initial nu am dorit sa il postez pentru a fi si o lucrare neprezentata pe sit...

este un copil care cersea in piata operei, din timisoara... mai am un portret de realizat cu el, insa aceasta imagine a fost prima alegere datorita impresiei/viziunii avute... cu aripi pe spate...



aici impreuna cu horia bojin expus la ceainarie...



daca voi vinde acest desen suma intreaga va fi donata catre o cauza pentru copii strazii... sau daca aveti vreo strangere de fonduri cu licitatie, bucuros il donez

PRET: minim 800 LEI

Un comentariu:

Anonim spunea...

intial am crezut ca este o gluma acest blog...o schita aparentfacuta de un analfabet in ale artei 4 milioane de lei?:)))))))))))vai deci mor de ras. tu esti chiar tampit,sau nu mai bine zis e idiot cine cumpaar asa\ceva,nu numai ca habar nu ai sa desenezi sau ce crezi tu ca faci acolo dar mai ai si tupeul sa spui k vrei sume enorme pt asa ceva :)))))))))vai de capul tau..in primul rand trebuie sa inveti perspectiva,idiotule, si sa faci multe studii neghiobule, si doar in timp, dupa multa munca reusesti sa ajungi undeva ...offff....,imi vine sa urlu,sunt studenti la arhitectura de miii de ori mai talentati ca tgine si cu mai mult bun simtz,analfabetule
ingeri din strada...wtf? cersetorii ? de parca ar fi singurii demni de compasiune si ....